partyqueen

100 frågor om mig själv.

Kategori: Allmänt

1. Ditt fullständiga namn? - Emma Lena Victoria Olsson
2. Bästis namn?- Louise, Amanda
3. Längd? - 160 eller typ 163
4. Vikt? - 51kg
5. Smeknamn? -Emma, sen har jag lite andra lustiga smeknamn som inte har nånting med mitt riktiga namn att göra;)
6. Vart bor du? - Trekanten, Kalmar.
7. Vad gör du på fritiden? - Umgås med kompisar, har kul, lever livet, stan osv.
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Svår fråga att svara på själv, vet inte riktigt.
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Trivs för det mesta alltid superbra med min kropp och om jag t.ex skulle vilja ha smalare ben så skulle ju allt behöva va smalare för att passa tsm. så är nöjd med min kropp som den är nu.
10. Vad är du mest nöjd med? - Den frågan brukar jag aldrig kunna svara på haha, har ärligt talat ingen aning. Allt vafan.
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - gaalen, snäll, sjuk humor, härlig osv.
12. Vad vill du jobba som äldre? - klädesbutik,skobutik.stylist nått sånt.
13. Hårfärg? - mörkbrun, nästan svart när det är nyfärgat.
14. Ögonfärg? - Gröna, med lite brunt i.
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Jag har dåligt tålamod. Jag tränar inte.
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Aa, förutom dom dagar jag har fuldag.
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? -Vet inte men vill iaf inte se ful ut och det är väl klart man vill se bra ut, särskilt i denna åldern.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - ja massa, vill alltid göra mig iordning så som jag alltid gör.
19. Någon vana? - Att säga vissa lustiga ord oså haha, har säkert nån mer vana som jag brukar göra eller nånting haha.
20. Lyckotal? - 21
 
Specielltvänner/folk:
21. Vad heter din bästa vän? - Louise som är mitt allt och Amanda som varit min bästavän sen dagis.
22. Hur många nära vänner har du? - Närmst är ju såklart bästa vännerna men har måååånga andra vänner som också är väldigt nära.
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Haha nej.
24. Vet många personer vem du är? - Aa haha
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? -aa ganska många iaf
26. När var du senast med någon kompis? - måndags
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Louise
29. Vem sov senast hos dig? - Louise
 
Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? - jag vet inte.
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - högst ett år yngre, samma ålder eller äldre.
32. Är du kär? - jag vet inte..
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - aa..
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - vet inte.
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - långt
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - beror på, är det en kompis från början som man sen får känslor för så är kanske inte utseendet alltid det jag tänker på mest men visst, ananrs tänker jag mycket på det.
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja de klart.
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - ja
39. I din klass? - nej!
 
Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? - haha ja
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - ja
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - ja
44. Har du pussat någon i samma könet? - ja
45. Har du pussat den du tycker om? - ja
46. Har du pussat någon inför folk? - ja
47. Kysst någon inför folk? - ja
48. Hånglat inför folk? - haha ja
49. Hur många har du hånglat med under en kväll? - haha , 2 tror jag
51. Vem är ditt bästa strul? - E
52. Och vem är ditt senaste? - A
53. Ditt snyggaste hångel? - J
54. Skäms du över att hångla inför folk? - nej
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Haha... vem vet?;)
56. Haft sex överhuvudtaget? - jao
57. Hur gammal var du första gången? - 14
58. Hur gammal vill du vara första gången? - ?
59. Blivit dumpad efter sex? - Nej
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - ja
61. Har du gjort något av detta med den du är/va tsm med?? - yes
 
 
Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - klastorfobi, spindlar, insekter osv, spya.
63. Har du någon allergi? - Nötter, pälsdjur fast tål hundar och katter..
64. Vad tänker du på innan du somnar? - allt och ibland ingenting.
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? utseendet och klädstil samt kropp.
 
 
Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld med åldern 13-
75. Vänskap eller förhållande? - båda
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Vet inte
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - både och, är olika.
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - inte den blekaste, inget speciellt kul som händer i den åldern iaf oftast.
 
Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - nej
81. Isåfall vem då? - ingen
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - haha gissa;)
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - njae
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - hellre det än att någon jag älskar ska dö.
85. Kunna sova ute på vintern? - ja!
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - ja, USA, newyork, hollywood eller nått sånt place.
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - naej, absolut inte på droger.
 
Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - min egen maybe, men inget jätte särskilt precis.
89. Vad klär du dig i oftast? - kläder jag gillar. Jeans och linne ex.
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - mjo
91. Klär du dig dyrt? - ibland
92. Vad kör du på: vanligt eller något annat? - Vanligt typ, i kläder jag tycker är snygga.
 
Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - Nej
94. Kysst/strulat med någon? - nej
95. Haft sex? - nej
96. Fått en kram av en helt okänd? - nej
97. Ringt någon? - ja
98. Blivit uppringd? - ja
99. Funnit kärleken? - maybe
100. Kollat på google? - ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: