partyqueen

Bästa veckan

Kategori: Allmänt

 
Heej!
Veckan har börjat så otroligt sjukt bra! Måndagen var såå mycket bättre än vanligt, den bara rullade på och va hur bra som helst. Och idag har jag varit så jävla glaá hela dagen haha, bara skrattat mig igenom dagen typ. Fast nu är jag sur på mamma för hon är fucking sjuk!!! Typ feber och mår illa, ville hugga ihjäl henne när hon sa det för jag kommer ju defenitivt bli sjuk om hon är det eftersom jag har nedsatt immunförsvar.Blev liksom förkyld av pappa förra veckan också så aa. FUCK IT, jag får leverera iaf och ta tusen miljoner tabletter om jag blir sjuk! För fuck att va sjuk om det skulle va något viktigt jag inte kan missa!!! Hiho nu måste jag gå ner och äta sen ska jag dra till Louise :´)))
baabyy
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: