partyqueen

wie

Kategori: Allmänt

 
 
 
Hejhej!
En glad Emma är tillbaka! Jag är glad, för nu är all beslutsångest och ångest över en grej borta. Jag har gjort rätta valet, helt klart. Och denna gången är jag säker på mitt val. Ska inte ångra mig fler gånger. Allt löser sig ju alltid, det visste jag! Nu kan jag må bra igen, utan ångest och bara leva lycklig.
Idag har jag börjat helgen perfekt. Mamma hämtade mig vid skolan så åkte vi till Hansa city för lite shopping! Det jag egentligen skulle ha va en klänning men hittade ingen. Fick iaf en mascara och en tröja av mamma så¨det var ju braa. Har verkligen inga kläder och det suger, men gör alltid av med pengar på andra grejer. Kanske borde tänka lite mer på att sparam men hur fan gör man? Aja, efter shoppingen så åkte vi direkt hem till Linda, Niklas och lilla Elisia. Åt smörgåstårta, busade, fikade och busade ännu mer. Toppen start.
 
Myste i bubbelbadet hemma hos mig förra torsdagen med Louise!
Och en ful jävla bild, bara för att jag inte har några andra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: