partyqueen

Iphone 5 baby!

Kategori: Allmänt

Tja fan.
Jag är lyyyckliiiig!! Har fått min Iphone 5 nu,älskar den. Ren kärlek alltså. Sinnessjukt vad min 4 plötsligt kändes så jävla ful och gammal. Ska ringa pappa så fort jag vaknar imorn så jag kan dra t stan och fixa nytt simkort, fucking awesome med Iphone 5 vafan. Bara jävligt sorgligt att min 4a aldrig spräcktes i skärmen eller nått mer än lite svart i ena hörnet.. Jävligt stöttålig om man tänker på hur många gånger jag tappat den på gator osv..
Idag sov jag förresten till halv 1, väcktes av att Louise kom hem till mig. Perfekt "morgon" ju! Sminkade mig, käkade osv innan vi stack hem till Louise en snabbis innan vi sen drog t stan. Hängde med Ian, Daniel och Rasmus ett tag innan Emmy och Ronja kom. Nice kväll må jag säga!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: