partyqueen

tjeina

Kategori: Allmänt

Jahopp då är jag tillbaka här på min gamla blogg efter att ha bloggat typ ett halvår på Nattstad men var tvungen att ta bort den bloggen på grund av några äckliga föräldrar ocgh fittiga avundsjuka ungar.... Börjar nu här för att få skriva av mig, utan att nån jag känner vet om att jag börjat blogga här igen.. Mitt liv har förändrats en hel del sen jag bloggade innan och hade ett perfekt liv tan några som helst problem. Grät aldrig, kunde aldrig börja gråta.. fattade inte hur folk kunde göra sånt som att gråta ens.... Men nu är det inte lika lätt längre... Mer om det kommer ni få reda på senare. Jag är i alla fall hyffsat positiv och glad och jag vet att allt löser sig. Tror på att "allt händer av en anledning".
 
Saknat gymmet, ska börja om några veckor igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: