partyqueen

Älska livet.

Kategori: Allmänt

Tjena! 

Sitter i skolan på tyska lektionen och gör någon "Reise plan" som ska va färdig på torsdag och vi började idag.. Får jobba med den lite hemma, och samma sak med svenskan där jag ska göra nån intervju grej.. Efter skolan idag blir det stan med Amanda, vi ska sätta oss och fika nånstans och snacka i flera timmar om allt vi har att berätta.. Fett mysigt. Förresten måste jag bara säga att jag är galet pigg idag, somnade vid 9 i söndags kväll och igår somnade jag vid halv 10, plus att jag sov 2 timmar när jag kom hem från skolan också. Så nicee. Och en grej till som jag glömt säga, det inlägget med detdär om Maxi är Louise som skrivit hahahahaha, go! Det va väl allt, pusspuss! 
 
GRYM HELG , det va fetaste och bästaste helgen jag varit med om. seriöst. stört. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: