partyqueen

Sug skola

Kategori:

Sitter och lyssnar på Björn som läser, eller har stängt av öronen för hand röst, han kan fan inte läsa. Aja, onsdag idag vilket är hur awesome som helst! Försov mig imorse oxå, i en timma, så fick göra mig iordning på 10 minuter och sen dra snabbt som fan till bussen. Sämsta starten på dagen men endån har dagen varit bra! Iofs är den ju inte över än men iaf. När jag kommer hem måste jag göra allt mitt fkkin plugg som suger så fett hårt. Har sjukt mycket plugg, FÖRJÄVLIGT.

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Tjena, Modemannen här!

    Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael

    2012-11-29 | 17:36:08
    Bloggadress: http://forum.modekampanj.com
  • Mikael säger:

    Tjena, jag gillar din blogg!

    Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

    2012-12-11 | 19:21:01
    Bloggadress: http://forum.modekampanj.com
  • Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

    Hoppas du har en bra helg!

    2012-12-15 | 19:50:14
    Bloggadress: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här: