partyqueen

Sova tidigt jaoo

Kategori: Allmänt

Hellu på er.
Så jävla förbannad blev jag nu just precis för att mitt internet dog så allt som jag skrivit i ett inlägg bara försvann och sparades inte i utkast så nu sitter jag här och skriver om allt igen. ÅÅÅÅÅ.
Klockan är snart tio och jag har typ precis duschat.. Varit med Louise i stan efter skolan idag, kulkul! Kom hem strax innan halv åtta ungefär och då åt jag middag och sen nu då duschat. Allt jag hunnit med under den tiden. Ikväll har jag tänkt att lägga mig tiiiiiidiiiiigt, tidigare än vadjag gjort på väldigt länge. Om jag inte smider nya planer, man vet ju aldrig..;) Hade iaf sjukt kul i stan med Lollan!, alltid sjukt kul med den bruden! ♥
Har fortfarande ingen ny sladd och ingen ny sladd = inga nya bilder. men brukar oftast hitta några andra bilder..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: