partyqueen

STEKT

Kategori: Allmänt

Helluu.
Steg upp vid halv 11 idag, piggare än vad jag trodde. Var vaken till halv 4 inatt, men den tröttheten kanske kommer nån annan gång.. Har bara varit hemma idag hela dagen, solat i 4 timmar så nu är man lagom stekt kan man väl säga. Mina lår hettar, men det e ganska nice för då vet man att solen tagit! Jag har typ aldrig i hela mitt liv solat utan att bränt mig haha. Nu är det sommar skulle jag tro! Fuck så nice. Ska snart dra ut med Sanna en stund. Shorts som gäller med mina heta ben haha.. Nejdå så jävla illa är det inte, dom hettar och inget mer med det. Brände mig typ tusen gånger värre förra sommaren och det var på exakt hela kroppen. Snacka om att vilja dö och inte kunna sova, kunde knappt röra mig. But that´s me! Funkar inte just nu att ladda upp bilder från min mobil, har damp. Allt bara laggar sönder när man klickar på importera.. Kul, kul, JÄVLIGT roligt!
 
Gammal bild, dessutom i min gamla ruttna hårfärg.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: