partyqueen

Mina fötter är döda

Kategori: Allmänt

Tjofadderittanlejj tjohej!
Ojoj, det märks att jag börjat jobba nu, hinner ju vafan inte ens blogga om kvällarna? Aja, somsagt så började jag jobba igår. Gick helt okej förrutom att jag fick så galet sjukt ont i fötterna. Och efter att jobbat idag också så har jag nu ont i ryggen, benen, fötterna och allmänt tröttare än vanligt. Har till och med blåsor UNDER fötterna!? Sinnessjukt förfan. Men sa det till pappa så efter jobbet idag kom han in till stan och så gick vi till stan och hittade ett par sköna skor inne på Klintheims, 900 spänn på rean. NICE, äntligen slipper jag få ont i fötterna. Ibland är pappsi allt för bra! Sprang även in till Stjärnmakarna och köpte en större töjning till örat. 4mm sitter nu i! Ont gjorde det och gör det att sätta in den men fan så snyggt. Kom in en kvinna på typ 50 år eller något till Thai silk idag som hade en stor töjning, asfränt!! Tuff brud liksom. Ikväll har jag hängt med Sanna.
alla mina töjningar jag haft. den röda med stjärnor är den jag har nu, den största. men lite större ska det bli.
Fyfan asså. Paniken och känslan som uppstod när först ambulansen kom och svängde in och stannade på parkeringen vid Ica och sen efter nån minut polisbilen också. Men dom typ flyttade över nån från ambulansen till polisbilen eller nått.. Haha fan så fränt .
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: