partyqueen

sovaöversovasova

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Inte bloggat på 2 dagar, ojoj! Men har haft mycket skojj! I onsdags jobbade jag halv 1 till halv 5 som vanligt, efter jobbet drog jag hem till Louise för att träffa henne nån timma innan hon drog till Danmark igår natt/morgon. Efter jag varit hos Lollo drog jag hem och träffade syrran, Tindra och Robban. Treevligt, hoppade lite studsmatta oså. Efter det så drog jag sen slutligen hem till Agnes och spenderade natten där. Badade i en vattenspridare på Åvallen som typ vattnar planerna haha.. Sen tittade vi film och snackade. Vaknade sen igår, tordags, upp hos Agnes och käkade frulle oså sen drog jag till bussen för att åka till jobbet och jobba i 4 timmar. Efter jobbet igår så drog Sanna och jag in en snabbis till Nybro för att fixa en sak där och sen drog vi in till Kalmar. Det var musik på Larmtorget, mycket roligare att va i stan när det är mycket folk.. Aja i alla fall så ringde Josefine mig inne i stan och kom till stan och sen hängde hon med mig hem och sov hos mig inatt. Skoojj!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: