partyqueen

Grym kväll

Kategori: Allmänt

Hellu!
Igår, lördag så hade jag en riktigt bra dag! Eller kväll och natt kanske man ska säga. Va med Pontus, Jakob och Louise hela kvällen, natten och imorse. Sov nämligen hemma hos Pontus. Sjukt lyckad och rolig kväll! Galet nice!
Idag har jag varit så sjuuukt trött oså. Sov väl inte sådär överdrivet många timmar inatt kanske. Varit med Louise på morgonen och till ungefär 3 tiden. Låg i soffan med en film igång samtidigt som vi sov, sjukt mysigt. Efter det drog jag hem till Amanda, såååå kul att träffa henne igen, såååå längesen! Gud så saknad hon varit!  Kom hem vid halv 6 ungefär och då packade jag och käkade sen åkte jag till mamma vid 7 och sen träffade jag Sanna i nån timma och även syster. Mycket trevlig söndag tycker jag allt. Men nu ska det bli underbart skönt att få sova.
Igårkväll. Jag & den bästaste:*
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: