partyqueen

Första skoldagen iår..

Kategori: Allmänt

Hey babes.
Sitter här och känner mig as tjock efter att ätit både mat och en semla. Usch förrut älskade jag semlor, nu tycker jag dom är skit äckliga?.
Första skoldagen idag ju, och jag somnade vid NIO igårkväll, kan ni fatta!? Haha så jävla stolt över det, men nu jävlar ska jag ta igen alla timmarna jag inte sovit på lovet, eller några av de timmarna i alla fall! Aah men skoldagen var väl kanske helt okej, aldrig så kul i skolan precis, mest kallt, tråkigt och hemskt! Hur kul är det liksom att sitta och lyssna på en lärare och lära sig en massa saker som man glömmer bara en minut efter? Nej,inte så kul alltid.
Följde med Anna hem efter skolan, Kulkul!

Nu ska jag snart sova tror jag, om jag kan lyckas med det idag oxå så tidigt. Hoppas det!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: