partyqueen

Mot frisören

Kategori: Allmänt

HEEEEEEEEEJJJSAAANNN
Inte hunnit blogga nånting i veckan när det varit skola. Eller jag skulle väl hinna men det blir bara att jag sitter vid fejjan och snackar skype osånt.. Har varit i stan lite mitt i veckan och hängt med folk och chillat oså. Inatt har jag sovit hos Louise, myspys som alltid odedåva. Såg världens bästa film typ, LOL heter den.
Kom hem tidigt för jag ska till frisören idag. Äntligen ska jag klippa mitt slitna hår. Har fått långt hår nu efter sommarn och det älskar jag men tycker det är för slitet just nu och jag är faktiskt lite taggad på att ha kortare hår nu, haha sjuk är jag kanske för jag vet att jag egentligen vill ha långt hår men yeye, det blir ju aldrig långt iaf. Kan tyvärr inte uppdatera med nya bilder än heller för jag har fortfarande inte fått min laddare...
 


Får väl se hur kort mitt hår blir efter frisörbesöket. Måste snart dra men vi hörs senare! Tror jag kommer hinna slänga in ett videoinlägg idag med svaren från frågestunden. Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: