partyqueen

Happy, PARTY, craZy TIME med MAMMSI!<<3

Kategori: Allmänt

klockan är sådär tjugo i 10, men vafan, YOLO! coop stänger vid 10. Jag och mamma satt helt random och kollade på tv, något jävla fråga olle program... vad vet jag! jag satt med mobilen i högsta hugg när jag plötsligt kollade på mamma och hon kollade tillbaka, och båda bara känd ett "sug" av chockaldkaka... (inte sug på det sättet, thihihi, misstoktTIME!) (daim chockladkaka såklart (Y) man lever ju bara en gång, vafan YOLO).. 
 
men ah, det blir ett kort inlägg för ska ju kila, drar med mamma mot coop nu. ska köpa daimchockladkaka, även om det inte är lördag:) TOSSIGT VÄRRE UTAN MEJ OCH MAMMSI PAMMSSII!♥ 
 
 
SÅ AA, DRAR TILL COOP NU MED MAMMA, VILKA TRÄFFAR MAN?! :D
 
när mamma och jag är på coop, så är det jag som sköter schannen, det ska ni veta! haha se upp för mej, schann-EMMA olsson.. haha (inte mitt riktiga namn alltså) ♥ 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: