partyqueen

Läkaren imorn.

Kategori: Allmänt

Heej!
Hemma idag också. Var ju på Vårdcentralen igår och tittade upp min hals efter det är typ en knöl som är assvullen på högra sidan av halsen. Fick ta halsprov för att se om det var bakterier i halsen, till exempel halsfluss eller något. Det var det inte, absolut ingenting i min hals och jag har ju inte ont i halsen heller. Det gör bara ont på utsidan när jag sväljer. Sen fick jag ta blodprov men dom proverna såg också bra ut, alltså ingenting dom kunde se där heller. Men det är lymfkörtlarna som är extremt svullna och då har man nån infektion men dom kunde inte hitta vad infektionen berodde på. Dom tittade oxå i öronen oså men dom hittade inte. Så ska träffa en läkare imorn igen för att dom ville att jag skulle komma tillbaka så dom kunde se om svullnaden lagt sig. Men känns nästan som att halsen är mer svullen idag, och ondare gör det också. Hoppas det är bättre imorn, annars blire kanske sjukhus.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: