partyqueen

Körtelfeber

Kategori: Allmänt

Hejsan..
Var på Vårdcentralen idag igen och fick träffa en riktig läkare. Har ju legat hemma nu i 4 dagar och bara blivit värre och värre hela tiden. Fick reda på att jag har Körtelfeber. Fick ta fler sprutor och prover idag och höll på att svimma av en tjock spruta som typ tog allt mitt blod. Aja iallafall så var jag svullen typ överallt på kroppen, hela halsen (halsen är typ lika bred som ansiktet..), ljumskarna och armhålorna ochhar även lite feber och är extremt trött och matt! Ska vara hemma från skolan i några veckor till. Jävligt gutt samtidigt som det är förjävla hemskt. Vet inte riktigt vad jag ska göra, och det finns inte något att göra mer än att vänta på att det blir bra igen. Måste ta det lugnt nu och körtelfeber var tydligen riktigt farligt. Tröttheten jag har nu kan stanna kvar i upptill 1 år, så jag känner liksom dö fyfan vad jobbigt. Jaja, livet är hårt! Men jag är hårdare. Ohja.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: