partyqueen

Fin vän.

Kategori: Allmänt

Hajhaj!
Söndag och äntligen snart en ny vecka. Ska bli så skönt. Men stannar ju hemma denna veckan också. Tills halsen blir bättre, hoppas den blir bra denna veckan. I alla fall till helgen för jag är så jävla trött på att bara vara hemma. Vafan att sitta hemma en helg är inte okej enligt mig, men det måste ju tyvärr funka när man är sjuk och inte har något annat val. Åker till pappa ikväll. Gutt med lite byte efter att varit hemma hos mamma en hel vecka, man tröttnar liksom. Får se om det finns något man kan hitta på hos pappa. Storstäda mitt rum och rensa garderoben kanske vore bra... Nu äre Andra avenyn som gäller sen packa lite.
 
Jag har den absolut bästa och underbaraste vännen som finns. Louise kom till mig i fredags med Solo-tidning och vit choklad. Gick också en runda ute i Trekanten och snackade. Åhhhh vad jag saknar diggggg. Hemskaste med att vara sjuk är att va ifrån henne.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: