partyqueen

:()

Kategori: Allmänt

Hallå där!
Bra dag fast samtidigt dålig. Hade orintering hela förmiddagen från halv 9 till 12. Gick mycket bättre än vad jag trodde! Efter det var det NO prov och det gick åt helvete. Kunde inte en enda fråga haha, så bara att plugga lite nästa vecka osen göra omprovet. Sen har vi haft 2 samlingsprov i matten, ett prov med uppgifter från alla kapitel i matteboken som vi jobbat med under 8:an. Tog inte dom proven alls seriöst, trodde inte att det gick på betygen så måste klara mitt omprov i matten nästa vecka nu oxå annars får jag inget fucking betyg, haha sääääääääämst är jag isf eftersom jag hade så jävla bra betyg i matte förra året. Men jaja, det får ju gå det oxå isf. Ikväll ska jag försöka att sätta mig ner och skriva en bokrecension till en bok jag inte läst, får se hur det går med den saken. Aja iaf, efter skolan åkte mamma och jag till momor och morfar, och som alltid rullar man hem.




Du är underbar♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: