partyqueen

2:a doppet i havet i år!

Kategori: Allmänt

Hellooo bitchessss.
Blev en bra fredag. Fan va nice. Sanna kom till mig strax innan 2 och sen drog vi in till stan vid halv 3 och stack till Stensö och badade, och efter ett tag kom Jonte och Gustav dit när vi badade. Kaaaallllt var det men så sjukt nice att bada ute asså. Andra doppet för i år. Är badkruka egentligen, tycker alltid att det är så sjukt jävla kallt att bada ute men har bestämmt att denna sommaren ska jag bada rekordmycket! Så ofta jag bara kan typ, haha. Sommaren 2012 ska äga så hårt asså! Efter Stensö så hängde vi typ runt lite vid Falkenberg med Jonte och Gugge och chillade. Kom hem vid 7 och sen drog jag till Sanna vid 8. Hängde lite hemma hos henne sen stack vi till Ica och köpte godis och en läsk och cyklade vidare till Klippan och satt där och myste till lite över 10, sen kom jag hem vid typ halv 11.


@Stensö






@Klippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: