partyqueen

Goa gubbs, bra onsdag.

Kategori: Allmänt

Tjoo bree.
Sorry att jag inte bloggat tidigare idag, har typ inte hunnit med det faktiskt. Så nu sitter jag här och klockan är lite över 3 så borde väl snart sova om jag ska orka vakna imorn, fast behöver inte vakna tidigt imorn så de e gött. Dagen började med att jag steg upp vid halv 12, tog en dusch, åt och fixade ig sen drog jag till Louise och va med henne till halv 5 då vi tog bussen in till Kalmar. Louise skulle till en och jag och Sanna va med en massa goa gubbs vid Stensö och gled runt lite i Kalmar, typ Sanna, Jonte, Jag, Gustav och Måns. Kul var det, haha mycket random som hände och massa kioskmongon såg vi haha. Kom hem strax efter 9 från Kalmar så när jag kom hem åt jag lite middag och efter det har jag suttit och tittat på Bigbrother, Jockiboi & Widerstedt show och fb och sånt. Mycket nice kväll har det varit. Har inte ens lagt mig i sängen än liksom, score!!!! Är inte speciellt trött heller men tror att jag lägger mig endån, annars kommer jag ju sitta vaken enda tills morgonen å de e inte så bra.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: