partyqueen

She can fuck you good but I can fuck u better.

Kategori: Allmänt

Hej..
Dagen i skolan var bra men själv så mår jag inte så bra.. Fortfarande sjukt depp. Är så sjukt glad att jag har Louise, hon finns alltid där för mej när jag behöver henne och kan snacka med henne om allt, älskar dej!♥
Klassen skulle till simhallen idag men jag pallade verkligen inte följa med eftersom jag inte är så glad och Louise skulle inte heller med så då kände jag bara näee.. Så var kvar i skolan med Sanna och Louise och fick plugga lite läxor till halv 2 då vi tog bussen in till stan och nu kom jag hem för en timma sen typ efter att varit på stan med Louise. Hade typ som en aslång rast idag, en timma, för att vi gjorde prov och då får man ju gå när man är färdig plus att vi hade lunch precis efter det så då drog Lollo och jag till Ica och köpte lite sött lönn som blev dagens lunch! Chillll. Nu måste jag gaska upp mig och sen ska jag hänga med till syster yster och hjälpa till med lite.
Fick låna Anettes mobilladdare så passar på att ladda upp bilder från mobilen nu!



Jag är så jävla grym på att ta kort med min mobil asssåååå!



Disikering i skolan, myyyyyys.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: