partyqueen

Typ Å

Kategori: Allmänt

Hej!
Måndag och det blir bara nämre och nämre sommarlovstider, gutt. Skolan idag va seg, min mobil och laddare e typ fucked up men nu ´klippte jag sönder sladden och fixade och mixtrade så den "funkar". Drog in till staden en snabbis efter skolan idag, skulle ju haft en laddare men hittade ingen så det sket sig... När jag kom hem tittade jag på Bigbrother, åt asgod middag och sen hängde jag med pappa och Anette ner till gamla huset och räfsade lite och körde fyrhjuling å så. Nu sitter jag och snackar skype med älskliiiiing.
Btw, funkar inte att ladda upp mobilbilder till datorn nu eftersom sladden är cp så när jag får en ny sladd så lägger jag upp bilder som ni missat! Pusshej!♥

Kommentarer

  • four-louise säger:

    nytt klipp på bloggen , det är värt att checka in! :) snälla gör det och tryck gilla/ogilla...



    vi kanske kan följas via bloglovin?

    2012-05-08 | 20:17:11
    Bloggadress: http://fyrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: