partyqueen

Tagga morgondagen!

Kategori: Allmänt


Heyy!
Fett jävla taggad på morgondagen, fredag imorn jueee!!! TAGGA som en jävla mongolid asssååååeeee!!! Kommer typ va aschill i skolan, Louise kommer tbx imorn igen (bara det gör ju att dagen kommer bli så jävla bra), vi har hemkunskap, vi skatill Ungdomsmottagningen med 9ornas killar och efter skolan ska Lollo färga mitt hår sen kommer släkten hit vid 18.00 och firar att jag konfirmerats, kommer bli en underbar dag skulle jag tro.
Och idag hade vi massa prov å sånt shit i skolan, ganska tråk. Men efter skolan drog jag och Anna in till stan och när jag kom hem så drog jag till Åvallen i typ 45 minuter sen hängde jag med pappa, Anette och min farbror till Maxi och handlade.


Idrott in schooool








Pantade för 643 spänn på Maxi!!!!! SCORE!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: