partyqueen

Konfirmerats

Kategori: Allmänt

Hejhejhej!
Haft en GRYMT BRA dag! Konfirmerades idag och allt gick super i kyrkan oså. Efter de två gudstjänsterna som va så åkte vi hem och firade med halva släkten.. Typ mormor, morfar, mina systrar med deras familjer och sen mamma, Roland och jag såklart. På fredag så ska jag fira min konfirmation här hemma hos pappa med kusiner och farbröder. Hade bara önskat mig pengar och jäklar vad ppengar jag fick, nu ska jag verkligen inte slösa! Ska till och med försöka spara! Gutt. Och vädret, det kan ju fan inte varit bättre asså. Underbar dag helt enkelt. Allt har varit toppen. God mat och tårta va det oxå. Och underbar släkt har jag också. Som sagt, allt har varit super. Nu har jag precis kommit till papa för typ en halvtimma sen och ska alldeles strax hänga med pappa när han ska in och jobba på Rubore. Hänger med han dit rätt ofta haha, fett chill ställe. Bjuder stort på några bilder här nedan.



Mobilbloggar senare och då kommer fler bilder från konfirmationen! Hoppas ni haft en awesome lördag, själv har jag haft en heeeeeeeelt underbar dag! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: