partyqueen

Get i koppel

Kategori: Allmänt

Hellu där!
Måndag idag, ny vecka och bara 25 dagar kvar till sommarlov! Känns underbart bra. Har varit sjukt fint väder idag, haft shorts på mig (utan tights!!) och den känslan är såååååå härlig! Skolan rullade på som vanligt, på elevens val idag så fick dom som ville besöka Ingelstorpsskolan och klart man vill det, då slipper man ju lektioner, DAAH? haha nä men, typ hela klassen drog dit då och typ tittade på djuren oså. Jag gick med en get i koppel haha, coolt! Efter skolan hängde jag med hem till Louise. Solade lite sen drog vi ut i Trekanten och chillade runt, köpte varsin Magnum glass på Ica och en kladdkaka som vi delade på, jag och mitt jävla lönn asså. Drog hem från Louisevid typ 7 och hängde med pappa och Anette och typ körde å tittade på nått jävla sommarställe långt ute nånstan där det inte fanns nån teckning på mobilen haha. Tur att jag gillar att åka bil då iaf! Sen kom vi hem vid 9 och då hoppade jag in i duschen direkt och nu sitter jag här klockan halv 11 och ska alldeles strax sminka av mig oså och efter det ska jag titta på Bigbrother sen sova.

@Ingelstorp ↓







Kommentarer


Kommentera inlägget här: