partyqueen

Chill söndag

Kategori: Allmänt

Hey babes.
Allt bra med er? Med mig äre finfint. Haft en mycket bra vecka. Absolut. Denna veckan kommer nog också bli ganska bra.. Imorn blir det nog stan efter skolan, på torsdag ska jag till momo å mofa en stund, fredag kalas, lördag barnvakt tills söndag. Måste oxå se till att träffa Ian för han har mina solbrillz haha. Skulle tältat i helgen oxå men det sket sig totalt nu när jag ska va barnvakt, men får väl ta det nästa helg igen.
Idag stack jag in till stan vid 12 med Amanda och kom hem vid 3 tiden, då va jag ute lite och vid halv 7 stack vi till gamla huset för att flytta fåren. Anna, Robban och Tindra var då även där, kuul! Nu är jag hos mamma och ska snart lägga mig i sängen och sova, eller rättare sagt vid 11 tiden strax efter.









Kommentarer


Kommentera inlägget här: