partyqueen

Söndag... qvad?

Kategori: Allmänt

Heej!
Igår
efter konfan cyklade jag ju till Sanna som jag skrev, sen var vi där ett tag, tittade på några avsnitt av BB och snackade. Sen drog vi in mot Trekanten City (haha) och var med Fanny och Louise. Gick ttill Ica, var hemma hos Lollo, gjorde lite busiga saker, tittade på film och hade askul! Kom hem från Lollo vid halv ett eller ett inatt.

Idag var jag i kyrkan vid elva på morgonen med Sanna sen tog jag och Louise 12.20 bussen in till stan och varit å shoppat (igen (y)), sen kom Fanny och Sanna också in til stan vid typ halv två så då gick vi med dom och var på Mcdonald´s oså.. Kom hem för typ en halvtimma sen. Härligt, men har bestämmt att jag inte ska köpa något mer denna månaden för mina egna pengar, hoppas jag lyckas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: