partyqueen

Härliga söndag

Kategori: Allmänt

Hej på er! Idag har jag verkligen haft en jätte härlig söndag! Mina söndagar brukar alltid bara vara tråkiga, brukar bara sitta hemma vid datorn och tiden brukar gå väldigt sakta. Men idag, ja då jäklar var den bra!
Började med att Agnes och jag steg upp vid halv elva sen käkade vi god frukost och sånt sen stack hon hem vid halv tolv och då så bestämde Louise och jag att vi skulle ses. Kom till henne vid typ halv 1. Vi tittade på några roliga klipp, satt vid datorn, var ute i över 3 timmar och hade kul, lite halvgalet sissådär.. Sen åkte jag hem en snabbis i typ en halvtimma och åt sen kom jag tillbaka till Lollo och då fikade vi lite och sen snackade om lite grejjer.. Sen strax efter halv 6 så cyklade jag hem.
Nu är jag hos mamma och sitter just nu och tittar på Wallander - Vittnet. Älskar Wallander!




Våååår och det är så sjukt underbart!!


Hahahahah, bäst! Louise som ringer haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: