partyqueen

Bra måndag.

Kategori: Allmänt

Tjenare, allt bra med er? :D
Åh, vilken måndag det har varit! Skitbra har den varit. Började med att jag vaknade, fixade mig och sen gick till Louise och åt frukost med henne hemma hos henne och sen gick vi till bussen och åkte till skolan å de.. Sen var det faktiskt kul i skolan idag. Hade mitt matte prov idag och äntligen så fick jag godkänt!! :D
Efter skolan tränade jag, spinning blev det idag. Sen när jag kom hem käkade jag lite, tittade på Familjen annorlunda och nu sitter jag här. Försökte plugga lite SO oxå men asså guuuud det fastnar ju inte. Har några ord vi ska förklara vad dem betyder men kan bara de enklaste, dom andra fastnar inte i min lilla ärthjärna.



Just det... ska inte klippa mig nu på onsdag, ska boka ny tid så jag klipper mig om två veckor till. Alltså näst nästa onsdag. Då blir det puts väck med den hårfärg jag har just nu. Lite blonda slingor i att.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: