partyqueen

Sveriges nationaldag= ledig!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Hellu!
Íngen tid för datorn och har väl inte det nu heller precis, men älskar min dator så klart jag måste spendera tid med den också. Igår drog jag, Louise och Sanna in till stan efter skolan, jag köpte töjning! Wihoo, har alltå börjat töja mitt öra, asnice. På kvällen drog Louise, jag, Fanny och Sanna ut i Trekanten och hade det sinnessjukt bra. Dock kanske det "spårade ur" lite haha, omvändes typ men allt var fortfarande så galet bra!..................... :D Underbart bra kväll asså, kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar er! Sen hängde jag med hem till Louise efter och både Fanny och jag sov där till idag. Varit seg hela dagen idag typ men vid 2 tiden efter jag kommit hem från Louise så åkte hela familjen in till Rasta och åt sen vidare för att hämta en båt pappa köpt. Kom hem strax efter 6 och vid halv 7 drog jag ut i Trekanten med Louise och Sanna och chillade runt. Kom hem strax efter halv 10 och sen dess har jag bara legat på sängen och messat, försökt öva lite NO med hjälp av provlappen typ eftersom jag glömt böckerna i skolan.. Smarthead! Nu är klockan redan halv 12. Halleluja vad tiden rullat på, ska snart sminka av mig och sen lägga mig i sängen med bra musik i hörlurarna, messa och plugga lite.




Kladdkaka, grädde och saft på sista bildlektionen i skolan!


Kul.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: