partyqueen

Grandsamarkand

Kategori: Allmänt

Heej!
Idag har jag tillbringat min dag i Växjö på Grandsamarkand med mamma och min syster Anna. En riktigt rolig och trevlig dag! Toppen va det. Shoppade endel och lägger upp bilder på det lite senare. När vi kom hem efter Växjö runt halv 5 tiden va jag ute lite i solen sen har jag bara fortsatt kvällen hemma med mamma och tagit de lungt. Va ute på en promenad oxå. Asmysig dag!
Världens finaste syster!
 
Min fina mamma och jag.
 
grym bild jag tog. mästerfotograf. I den stora biggabouta byggnaden tillbringade jag dagen med en massa shopping!
 
Fika. En sak ni inte visste - jag har börjar dricka kaffe på heltid! Fränt. Ett tag va jag rädd att jag aldrig i hela mitt liv skulle börja dricka det, men nu tycker jag till och med att det är gott!
 
Jag idag, i bilen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: