partyqueen

1 Juni!

Kategori: Allmänt

Heyy!
Haft en bra fredag men shiiitttt vilket jävla äckel väder. Skolan va väl ganska chill eller aa hyffsat kanske typ.. Efter skolan kom Agnes hem till mig och färgade mitt hår, guttt som fan!!! Lite mörkare nu. Sen strax innan 6 åkte pappa, Anette och jag till kusinerna och firade min kusin Anton som fyllde 20 år idag! Yeey! Kom hem från kalaset vid 10 och vid halv 11 drog jag ut med Fanny och Juliai Trekanten för att skrämma några kompisar som var ute och tältade. Haha fyfan vad lyckat, dom blev så sjuuukt rädda! Kom hem sen lite innan 12 och nu är klockan snart 1 och jag har tänkt att sova snart. Bara checka fb osånt lite innan..


Sanna och jag är pro på att städa! Städade hela hemkunskapen, fyfan.
Vi jobbar ju inte där vafan, städa själva! Det var vår inställning denna
morgonen och då gick det ju som det gick....








Svans haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här: