partyqueen

Pencillin i 10 dagar nu dååå

Kategori: Allmänt

Heeej!
Riktigt längesen jag bloggade. Blev sjuk i tisdags precis som jag trodde jag skulle bli. Men klarade mig igenom en hemsk arbetdag. Var hur hemskt som helst att jobba med lite feber, ont i halsen, plågande huvudvärk och frusen. Samma dag när jag kom hem från jobbet blev jag bara ännu sjukare och det gick bara utför. Sov i stort sett ingenting under natten från tisdagen till onsdagen men vaknade upp på onsdagen med sp jävla ont i halsen. Aldrig någonsin haft så ont i min hals. Går inte beskriva hur ont det gjorde, skärde liksom i halsen fast ännu värre. Kunde knappt svälja överhuvudtaget, en jävla plåga. Men åkte till Vårdcentralen och fick reda på att det var Halsfluss så fick Pencillin mot det då. Stora tabletter som jag krossar i en Motel och tar på en sked tillsammans med fil bara för att jag inte kan svälja tabletter. Igår, torsdag så mådde jag bättre. Halsen kändes men kunde svälja och var inte lika trött och inte heller sjuk. Idag är jag helt super frisk. Varit på Kalmar marknad med finaste vännen Louise och shoppat och åkt karuseller, åhhh sååå kuuull. Älskar det så grymt mycket. Vågade åka Batman satan så grym den va! Underbar feeling!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: