partyqueen

Bra dagar

Kategori: Allmänt

Heej!
Har inte bloggat på 5 dagar, Funderade ett tag på att lägga ner det här nu när jag är ledig från jobbet oså och har bättre saker för mig men kände att jag saknade det lite så ´fortsätter som vanligt, dock ska jag försöka blogga oftare så det inte blir såhär. Har liksom redan glömt vad jag gjort dom dagarna jag inte bloggat. Men tog hjälp av Louise så lite av mitt minne kom tillbaks haha. I onsdags jobbade jag, åkte hem och hämtade lite saker och åkte in till stan igen klockan 6. Inne i stan mötte jag upp Anna och Louise. Köpte pizzakäk och drog oss till Kalmarsund för att bara mysa vid stranden. Anna drog hem vid halv 10 och då kom Måns och Adam så Louise och jag va med dom. Drog hem vid halv 12. Mys. I torsdags jobbade jag och efter jobbet kom Louise och Jakob och mötte mig utanför jobbet så då drog vi till P-viken och hängde där med Sebastian och Hampus en stund oxå. Och lite senare så hängde vi även med Alexis och Lee där. Drog in till stan igen vid 7 tiden med Louise och Jakob och åt buffé på Zorbas, gött. Hängde lite i stan oxå innan vi åkte hem vid 10. I fredags jobbade jag min sista dag på Thaisilk för denna gången. Så nice att jag bara dör! Drog hem efter jobbet och va med Louise, snackade ute i solen och sen drog vi till Ica och köpte lönn. Munkar, jordgubbar och Pringles. Sen satte vi oss på det lustigaste stället man kan ha picknick på typ, såg säkert ut som 1 luffare. Haha, myys vare iaf! Igår lördag så åkte jag till stranden med min syster Anna och lilla Tindra! Super mys och skojj. På Möllstorp va vi. När jag kom hem så gjorde jag inte så jätte mke, somnade till en stund och senare på kvällen kom Sanna till mig en liten stund innan vi drog hem till Louise där hon och Fanny hade gjort en "överraskning" till mig och Sanna. Åt gott och hade skojj. Drog hem vid 2 inatt därifrån. Ganska trött idag helt enkelt.
Mys vid Kalmarsund i onsdags.
Så jävla cool är jag.
Häng i stan efter P-viken och käk på Zorbas.
På den mysiga Picknicen i Trekanten med Louise. Pringlespuss.
Mitt allt.
Finaste systern! Bäst äru.
Busen Tindra! Så himla go! Sötaste.
Mys på stranden med syrran och Tindra. ♥
Mys hos Louise igårkväll!
Finns inga finare än oss. Tillsammans är vi bäst. Ohyeah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: