partyqueen

Vaken som vanligt dåh vah

Kategori: Allmänt

Kul att ni frågar på till frågestunden! Fråga gärna mer här --> http://partyqueen.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

Heeyy mina babes.
Fett galet glad just nu, har en kick med överenergi såhär nu när jag egentligen borde sova med tanke på att det är skola imorn igen och också för att jag har så jävla svårt att vakna på måndagar. Kommer skita sig ttalt, men det är ånt man får ta, mycket skit måste man ju gå igenom här i livet ! ;)
Idag har jag varit med pappa på lite jobb = pengar ! Yeey! haha ;) Aao men det var faktiskt kul :).
Japp och nu är jag hos mamma igen och just nu ska jag bara göra detta inlägget, titta runt på nätet lite, läsa min superbraiga bok och sen sova. Så slocknar nog vid två-tiden inatt. Inte bra alls men vafan. Palla sova liksom?





Smart, ska testa det imorn.. höh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: