partyqueen

Trött tröttare Emma !

Kategori: Festligheter

Hey babes.
Tuff dag. Bara sovit i fyra timmar. Det är väl i och för sig mitt egna problem att jag nu är trött som en apa! Gick upp vid tio idag (kan ni fatta!?) och duschade och gjorde mig iordning sen tog jag tjugo i två bussen in till stan md Sanna och nu kom jag precis hem. Hittade en bikini överdel och en pyjamas på rean.
Somnade på bussen hem oxå, fick typ panik när jag vanade men märkte att jag inte hade missat min busshållplats i alla fall.
Ikväll ska jag till Nybro med Anna, Sanna och Louise för att titta på hockey, haha.

Och här kommer de allra sista bilderna från nyår ..









Kommentarer

  • moa säger:

    Kuliga bilder!



    Åh måste också köpa en bikini, haha :)

    2012-01-04 | 19:36:36
    Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/
  • louisedue säger:

    tycker du/ni att jag ska börja blogga igen på louisedue.blogg.se ?



    hur mår du/ni annars ? :)

    KRAM

    2012-01-05 | 14:13:55
    Bloggadress: http://louisedue.blogg.se/

Kommentera inlägget här: