partyqueen

Frågor..

Kategori: Om mig

1. vad heter du? Emma Olsson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte, tror det skulle få vara Emma då oxå faktiskt.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Fanny.
4. vilket stjärntecken är du? Skytten.
5. vilken årgång är du? 97
6. vart bor du? utanför Kalmar, Trekanten.. 
7. bott utomlands? näe, men hade gärna bott utomlands under vinterhalvåret!
8. flyttat antal gånger? 3, snart 4.
9. vart skulle du vilja bo? just nu så skulle det isf vara i Kalmar ganska centralt. 
10. vad vill du bli när du blir äldre? journalist, jobba i butik & DJ .

UTSEENDE
1. hur lång är du? typ 162 cm
2. hur mycket väger du? inte en aning, 50 ?
3. hårfärg? just nu är jag brunett, men min naturliga hårfärg är blont! 
4. ögonfärg? grön
5. mest nöjd med? vet inte
6. minst nöjd med? vet inte
7. skostorlek? 36-37
8. glasögon? nepp
9. har du några piercingar/tatueringar? öron & naveln

FAVORITER
1. filmer? Många!
2. låtar? många favoritlåtar oxå!
3. årstider? sommar!
4. mat/dryck? Äter och dricker det mesta!
5. djur? Katter & endel hundar 
6. färg? lite tråkig..men svart
7. parfym? Lacoste, Puma och Victoria secret 
8. tv-program? sex and the city och sen finns det ju massa fler bra oxå
9. ämne i skolan? Ingen aning !

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? en svart dunjacka
2. vad använder du just nu för skor? Converse! ♥
3. favoritfärg på kläder? svart & blå tror jag
4. favoritmaterial på kläder? vad som helst bara det inte sticks eller gör håret elektriskt
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Alla snygga
6. favoritaffärer? bikbok, hm, ginatricot
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika från månad till månad
8. favoritmärke? vet inte, bryr mig inte om märken
9. vad har du för byxstorlek? Ingen aning, vet aldrig vad jag har för byxstorlek, bara testar ngn storlek
10. vad har du för tröjstorlek? XS och ibland S

 DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellen / stort
2. vilken färg på tapeterna? hos pappa typ gråsilver och svart och hos mamma får jag ju snart nytt rum.. men just nu gråa tapeter. 
3. vilka färger går rummet i i övrigt? mest svart typ, o ek.  
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen helt klart!Soova & chilla!
5. vad vill du ändra där inne? Mycket man vill ändra men ganska fint som det är..
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Båda
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? typ ngn trädgård och ett hus. Skog.
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover & sitter vid datorn är fan det enda jag gör nu för tiden
9. favoritpryl i rummet? datorn!

BLANDAT
1. vad heter din farfar? Göte
2. vad har du i din:
a) jackficka just nu? headset, vantar, kvitton, busskort, mobil, lypsyl, busskort o lite mer.
b) skolväska just nu? några läxpapper som jag glömt lämna in, mobilladdare, plånbok,träningskort o småsaker.  
c) handväska eller liknande just nu? samma som till skolan
3. vad är du beroende av? datorn!
4. vilket land kommer du i från? sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? detdär vanliga, vitt med mörkblå kork och text
6. vad tror du på? tror på? jag vet inte ?
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? är inte så religös av mig
8. vad köpte du senast? underkläder  
9. har du nåt husdjur? 4 katter, eller 5 kanske det är? haha venne riktigt..  
10. vad bor du i? Villa och med mamma i lägenhet men snart villa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: