partyqueen

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN !

Kategori: Om mig

1. Hur kommer det sig att du börja blogga?
Ärligt talat så vet jag inte riktigt.. Men jag tyckte det verkade kul och sen för några år sen då jag följt några kända bloggare ett tag så tyckte man ju att det skulle vara jätte kul att själv ha en egen blogg. Men nu är det mer för att just kunna skriva och dela mina tankar.. :)

2. Är du intreserad av mode?

Ja det är jag, men jag brukar inte följa modet. I år så tycker jag att det varit extremt fult mode, snyggt på vissa men jag skulle inte bära det. Men jag gillar mode väldigt mycket och älskar kläder överhuvudtaget! :D

3. Favorit film?
Jag tycker att Sex and the city är väldigt bra, fast filmerna har jag sett så många gånger att de är uttjatade nu haha, men alla avsnitt.. Men någon annan film jag gillar är hmm.. jag gillar de flesta komedier och endel skräck! Bästa skräcken är Paranormal activity och Insidous (har inte sätt mer än trailer, men vet att jag kommer älska den) som är typ paranormal activity fast typ sann eller ngt sånt.. :D
      

4. Vad använder du för smink?
Till vardags använder jag bara Mascara, har nästan alltid olika mascaror men just nu använder jag en från Mary kay, och en riktigt bra Eyeliner som jag köpt på H&M , och ibland om det behövs använder jag concealer, oxå köpt på H&M. När jag vill vara lite extra snygg så brukar jag sota lite ögonskugga och ha lite puder och sånt.. :) 
 

5. Hur många läsare har du?
Óftast så är det olika många, men mellan 20-40 unika just nu. :)

6. Vrf e du så söt?
tack så mycket! Men svår fråga att svara på ;).  

7. Vad är du nöjdast med på din kropp?
Inte en aning faktiskt, inget speciellt skulle jag tro.. Mina piercingar ? ;D haha..

8. Vad gillar du inte på din kropp eller utseende?
Kan man säga allt? Nej men ibland så hatar man ju hela sin kropp och allt lixom, och ibland kan man vara nöjd.. Men det jag hatar allra mest är nog mina ben, hade gärna haft ett par smaaaalaaaaa ! Fast ibland inte, så vetifan.. Men jo.

9. Gillar du din familj?
Ja! Ibland kan man hata sina föräldrar och bråka med sina syskon (fast det gjorde jag bara när jag var mindre) , men för det gillar man såklart sin familj väl?! :) Jag älskar min familj och de alla betyder otroligt mycket för mig, även att jag kan bråka med mamma och pappa ibland.

10. Vad gör du på fritiden (asså typ aktiviteter oså)?
Just nu gör jag ingen särkild sport som innan då jag gick på dans, nu tränar jag på Friskis & Svettis, inte så ofta men ska börja träna oftare nu snart. Sen brukar jag vara med kompisar, shoppa och hitta på roliga saker med mina vänner! Sen ska jag väl typ börja plugga mer snart också hade jag tänkt, ska försöka höja mina betyg!

11. Intressen?
Dansa (inte pardans utan typ jumpstyle, discodans m.m..), sen vet jag inte om detta är intressen men, shoppa, lyssna på musik, va med vänner & familj, resa och ha kul!!

12. Vad har du för piercingar? (hål i öronen räknas).
Jag har navelpiercing och 5 hål i öronen. Sen tror jag att jag kanske snart kommer ha en i tungan, bara övertala föräldrarna lite till ;). Sen kaaanske om något eller några år blir det fler i öronen, och läppen kanske ? :)
  

13. Vad vill du ha för piercingar?
Den sista piercingen jag tänkt mig är i tungan och sen att det räcker med det. Men skulle även kunna tänka mig ett, två eller tre till i örat ( bland annat en till helix. där uppe i örat så jag får två stycken där som på bilden.)  och en i läppen också. :) Efter den jag gjort i naveln så har jag bara velat ha fler och fler haha, men det är galet snyggt! :)
  

14. Vad vill du ha för tatueringar?
Jag vill ha rätt många tatueringar, fast små. Och dom ska betyda något för mig, det ska finnas en anledning till att dom sitter där liksom. :) Här kommer lite exempel på vad och vart jag skulle vilja ha tatueringar. Fast tycker även att det är snyggt i svanket o så men skulle inte göra dt där. :)
      

15. Favoritaffär?
Jag älskar Carlings stil och Bikboks mest tror jag. Men jag handlar även mycket på H&M och andra butiker. :)

16. Favoritmärke (kläder)?
Gillar inget särskilt märke och jag köper typ aldrig märkeskläder. Dem enda märkerna jag har hemma är några D&G plagg, cheap monday, West hill Redbird, crocker, Gucci och sen äre några flera märken men annars så har jag inte så många. :) Orkar inte ta kort på alla mina plagg med märke eftersom att jag har en hel del av dom hos pappa också. Men lite av dom kommer här:  
  

17.
Favo djur?
Favoritdjur är både katt och hund! Fast inte alla hundar, är livrädd för vissa hundraser, Schäfrar till exempel. ;)
  ← 2 st av våra 5 katter.
Sån här hund skulle jag vilja ha (storpudel) →   

Sen har jag ju också fått många oseriösa frågor och andra privata frågor så om det är någon som inte ser svar på sina frågor så är det atagligen för att jag inte vill svara här på bloggen på sånna frågor som är lite mer "privat".. Och det borde ju alla förstå egentligen :). 
Om det är något mer ni undrar eller kommit på fler frågor så är det bara fråga! :*

Kommentarer

  • Agnes Eriksson säger:

    Varför bajsade du i min säng? nu mst jah ju byta LAKAN, kan fråga spöket LABAN om han kan fixa det ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ...

    2012-02-10 | 15:55:31
    Bloggadress: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här: