partyqueen

FUNKAR INTE

Kategori: Allmänt

Heej!
Torsdag och veckan går mot sitt slut haha. Rätt nice i skolan idag och den gick snabbare än vanligt. Efter skolan tog jag bussen in till stan och tränade på Friskis&Svettis helt forever alone med en massa okända människor. Men det var galet nice att träna! Nu har jag ätit och satt mig ner i soffan framför Halv åtta hos mig, sen efter det ska jag se på Sveriges värsta bilförare och efter det en film. Inga läxor tills imorn, wiee. Underbara torsdag!
Igår tog jag en massa bilder eller i alla fall några i skolan, rätt random bilder haha men här kommer dom bilderna från igår:

Asså jag får damp på det här!!! funkar inte att ladda upp bilder !???? står bara : Webbsidan kan inte visas HELA TIDEN!!! assså åhhhh, döööör av dethär !!!!!!!!!! Bara min dator eller är det blogg.se som har fel???????????????

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta ;-)

    2012-02-10 | 15:59:26
    Bloggadress: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här: