partyqueen

Laddar ner filmer..

Kategori: Allmänt

Laddar hem film från tankafetast nu, gutt att den sajten kom tillbaka igen! Låg ju nerlagd i en eller två dagar.
Fast det är verkligen säämst för min dator funkar typ inte när jag laddar ner film. Funkar inte att ladda upp bilder här i bloggen, skype funkar inte, allt laggar och går långsamt. Men alltid kul med nya filmer så det är värt att!
Ville bara berätta det så nu kanske jag inte i värsta fall bloggar på ett eller två dygn. Fast om jag vill blogga endån så hörs vi.


Bjuder därför på denna gamla bilden från när jag var blond som fanns i arkivet.

När jag ändå gör detta kan jag endån berätta att jag ska till Agnes ikväll och slagga hos henne. Trevligt.
Ha det guttast!

Kommentarer

  • teamJL säger:

    hej, vi tänkte fråga er om ni tycker vi ska ha nån tävling på bloggen? :o

    om du/ni vill har vi gärna länkbyte med er ! då är de bara att kommentera det på bloggen, http://abjl.wordpress.com

    2012-02-25 | 17:46:08
    Bloggadress: http://abjl.wordpress.com

Kommentera inlägget här: