partyqueen

Fredagen..

Kategori: Allmänt

Heej.
Skoldagen igår hände inte så mycke, hade HK där vi gjorde semlor och jag åt två stycken (och drack vääärldens godaste kaffe,hehe) och sen var jag så mätt heeela dagen så jag typ bara ville spy, seriöst ucsh vad mätt jag var.
Och högstadiediscot på Sandra.. Vad ska jag säga.. det SÖG! Det var ny dj där och han spelade BARA lugn musik som man inte kunde dansa till och det var ingen som sjöng i låtarna heller. Nää usch vad det sög. Vi klarade bara av att vara där i två timmar sen gick vi till McDonalds vid Coop och satt där till typ halv tolv och käkade å snackade lite. Till och med där hade dom bättre musik! Helt sjukt. Massa bilar som körde race utanför på Maxi parkeringen oxå, kulkul.. Fick i alla fall ett bättre avslut på kvällen där än vad vi hade fått om vi stannat.
Nästa gång går jag bara om det är den gamla dj:en som var innan eller om det är en ny igen, bara det inte är dom som var igår.
















Kommentarer


Kommentera inlägget här: