partyqueen

vill inte sova

Kategori: Allmänt

Heejsan!
Skola idag, rätt chill fast varit jävligt trött. Somnade på bussen till skolan, sen hade vi svenska första lektionen och där satt jag bara vid datorn hela tiden, hmm.. sen minns jag inte mer haha. Mitt minne är ju alldeles för kort, blir rädd för mig själv haha. Men aja sen hade vi några lektioner till, just det idrott, oxå väldigt chill.. Fast hände en hemsk sak med Malin så hon fick åka ambulans typ.. 
Efter skolan så åkte jag och Agnes in till stan och fixade lite grejjer oså.. :) Sen så träffade vi Jasmine inne på Mcdonald´s så då satt vi och snackade med henne där i typ en halvtimma och sen åkte vi samma buss hem + att jag fick lite sällskap en bit hem för hon bort bortåt mig och sen hade jag ännu mer tur för Anette kom där i gatan påväg hem så då slapp jag gå hem i kylan hela vägen. ;)




Yeah man ♥

Haha, tittade upp typ varför jag är trött hela tiden.

Om man ofta sover för få timmar per dygn blir man förstås trött. De flesta behöver 6–8 timmar per natt. Trötthet kan också bero på en dålig sömnkvalitet.

Symtom:
Seghet √, trötthet √, dålig reaktionsförmåga, huvudvärk √, koncentrationssvårigheter √, sämre minne √, viktuppgång.

Har liksom allt utom två saker av detdär, MÅSTE SOVA MEEEER! fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: