partyqueen

Slagg

Kategori: Allmänt

Heej!
Det var ett tag sen, men har ju inte funkat med bilder så dåsruntade jag helt i att blogga för inte kul utan bilder.
Igår slaggade jag i alla fall hemma hos Agnes och idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt typ.. Lite halvlustig dag.. Vaknade tidigt hos min fina vän, pigg å gla, sen gick jag hem, satt vid datorn, åt lite godis, åt mat, tittade på filmen I taket lyser stjärnorna och lipade as mycke, suttit och skrattat åt saker som inte ens är roliga, skrattat åt mig själv, skrattat åt roliga saker, vilat, sett pytte lite av paranormal activity 3 men efter bara ett tag så vågade jag inte se mer trots att jag endån inte hade något ljud, ätit igen, packat, åkt till pappa, fikat och nu sitter jag vid datorn! Chill söndag.







Haha lockigt hår.. hatar att ha det, fast lockarna på mig blev ju bättre än på Agnes haha♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: