partyqueen

Nere

Kategori: Allmänt

Heej.
Så hungrig så jag inte ens kan tänka just nu, tänkte ätit för 4 timmar sen men har tittat på Bigbrother, omöjligt att bara se ett avsnitt, måste liksom se alla som jag missat på samma gång. Sjukt, men det är ju så bra. Så nu är jag ena stunden så där äckligt hungrig andra stunden hungrig och tredje stunden inte alls hungrig.
Allmänt nere idag också, eller efter jag kom hem. På dagen var jag glad men nu är jag sååååå nere så usch, vill bara sova och slippa bry mig om allt. Sen det matte provet jag hade omprov på fick jag omprov på igen, så omprov på omprov. Trodde jag fattade allt till omprovet men tydligen inte. Åhh, orkar inte just nu. Aja, tyska prov imorn också och jag vet inte ens vad vi ska öva på, ingen provlapp eller något, och sen ska vi ha vår nya lärare i tyskan imorn också för första gången, blir ju hellustigt.




Blött hår, yeey.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: