partyqueen

Söndaaag

Kategori: Allmänt

Varit i stan med Louise idag. Hon shoppade en massa men jag har inga pengar så en fika blev allt jag köpte, haha. Hängde även med Nora, Nicole och Maja ett tag. Trevligt jajemensan. Nu sitter jag och dricker cocacola och är svinigt trött. Ehm just det.. jag kan inte bjussa på nya bilder från mobilen just nu och på ett tag.. Har nämligen blivit av med min mobilladdare och hörlurar av nån tattare på skolan. Äckelskola, varför går jag inte i kalmar???? Men det funkar och jag har väl annat att bjuda på! Och hörrni! Passa på att fråga mig precis vad ni vill på min frågestund som jag har. Svarar förhoppningsvis i ett videoinlägg, bara för att det är roligare haha. Om ni vill komma direkt till inlägget så kan ni klickan på länken här: http://partyqueen.blogg.se/2012/august/fragestund.html#comment

Kommentarer


Kommentera inlägget här: