partyqueen

Sista sommarlovsdagen!

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Igårkväll träffade jag Louise, hon har varit på dansläger så det va 4 dagar sen vi sågs! Snacka om att jag höll på att dööö!! Imorse vaknade jag vid halv 9 och gick upp vid 9, drog på mig ett par mjukis och en tröja och tog cykeln hem till Louise. Men nu är jag hemma igen och sminkat av mig.. Ska iväg ikväll och träffa Max, Anton och Louise i Nybro så jag sminkar om mig istället.. Trevligt! Btw så är det ju sista sommarlovsdagen och jag vet inte riktigt vad jag tänker om det. Jag tänker liksom inte. Känns overkligt fan, men det kommer nog funka.. Fast nu är man så van vid att va ledig, det blir väl det värsta. Och fyfan, 9.an.... plugga satan. AjA, det är inte än så vi får la se! Pussssarrrr
(Bilder från Ragnabo)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: