partyqueen

Yeah, I feel great!

Kategori: Allmänt

Heej!
Haft en asbra fredag faktiskt. Direkt efter skolan åkte jag in till stan med mina bästa tjejor, Louise, Fanny och Anna! Vi shoppade på stan och sen satte vi oss och åt på Zorbas i några timmar och bara snackade och käkade. Haha Lollo och jag gjorde världens sjukaste sak verkligen, bästa tjejen!Älskar dej!
Hittade en massa i stan idag oxå, trots att jag inte hade alls mycket pengar! Är verkligen så jävla pank!!!!!! haha shit, klarar inte av det. Måste hitta på något så jag får pengar snart fan. Kommer upp bilder på allt senare.
Nu ska jag snart sätta mig framför tv:n och titta på Let´s dance med min jobbiga mamma, hon snackar 24/7 med mej, vafan är det med henne liksom!? Pallar inte haha..

VARNING FÖR SJUKT ÄCKLIG BILD, DEN 2:A! PÅ EN SPYA I BUSSKUREN HAHA, ÄÄCKLIIIGT

Regnade imorse.. blää!


Nice med en stinkande spya i busskuren


Det kan ju diskuteras haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: