partyqueen

Wanna sleep? Ohh yesss!

Kategori: Allmänt

Heej!
Är hemma nu. Slaggade hos Louise inatt och redan vid halv tre tvingade hon mig till att vi skulle sova och hon somnade direkt medans jag låg där med min mobil i nån timma haha. Idag känner jag dock att jag borde somnat när hon somnade för fyfan vad trött jag är! Har typ inte sovit nånting på hela lovet. Bara 4-5 timmar varje natt så inatt ska jag gå och lägga mig när jag blir trött och vakna när jag vaknar ← logiskt?.
Åkte in med bussen halv tio till stan och mötte upp syster på Baronen. Snackade, shoppade och fikade. Jätte trevligt var det!♥
Nu ska jag snart cykla till Amanda och va med henne ikväll, myyyyyyycket kul ska det bli för det var verkligen längesen!


Söta.. och jag har fjong hahahah, göölllliiiiiggggtttt!


Gulligt av Daniel och Jonte däär:)) hah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: