partyqueen

Och nu: Skyyyyypeeeeee

Kategori: Allmänt

Hellluuu!
Shit, fullt upp idag känns det som, awesome. Nä men efter skolan stack jag direkt in till stan och letade som en jävla galning efter ett par jävla jeans, har bara ett par jag använder så var tvungen att ha ett par nya! Efter att sprungit in och ut, tagit av och på alla kläder typ 100 gånger så hittade jag tillslut ett par jeans på Ginatricot, sen var det bara att skynda sig till bussen för att hinna med den tillbax till skolan för att ha utvecklingssamtal och det gick prima ballerina typ. Vet ju redan vad jag ligger på för betyg och sånt shit så aa.
När jag kom hem från utvecklingssamtalet skypade jag lite sen gav jag mig ut och körde fyrhjuling, var ett tag sen så det var så sjukt jävla underbart nice asså! Älskar´t! Nu har jag precis kommit ut från duschen och redo för några timmar i skype igen! Puss på er!




As nice tattoo jag gjorde idag hhaha:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: